........?

Jaha, hej hej! Känner mig rätt så stolt som har skrivit här nu i två hela dagar :P

Idag har det väl inte hänt något specielt. Var i skolan som vanligt och vi fick reda på vad vi fick på nationella proven, haha. Jag hade fel på ett divition tal men det hade nästan alla fel på så jag och Emmy kom fram till att om alla hade fel på det så är det väl lärarna som lärt ut fel :P Eller vad tycker ni? Oh, juste ja vi fick redigera filmerna som vi hade gjort på IT-n också det var roligt.

Idag kommer inte mina föreldrar hem så jag och min kära stora syrra ska äta middag ensamma. Det blir säkert mysigt!



Det blir antagligen pasta :D Gott!

Kommentarer
Postat av: e

Yes, du har börjat blogga igen!:D;D

Du är så duktig på att skriva och förklara i blöggen! <3

2010-05-18 @ 20:17:20
URL: http://oriez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0