.....

Ha, sry för att inte ha skrivit på en dag, men har haft fullt upp. Igår tittade jag och Hedda på Percy Jackson: and the lightning thief. Eller mer känd som Percy Jackson: Och åsk viggen eller något sånt. Sen Sprang jag och Jessica tillsammans. Och har precis varit hos min farmor och ätit lunch, vilket var trevligt.

Ikväll är det melodifestivalen :P Det enda dåliga är att typ massa andra länder som t.ex Serbien ska få vara med och rösta också fast de inte bor i Sverige så då kan de ju rösta fram världens dåligaste låt. Tydligen har det slutat vara Sverige som får bestäma vilken låt de vill skicka och det gör mig JÄTTE arg!!!


Här har ni dagens Outfit:




Jeans Jacka: H&M
Tröja: Logg
Jeans Leggings: Lindex




Love Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0